۱۳۹۷ تیر ۱۳, چهارشنبه

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام هوام دوباره پسه

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام هوام دوباره پسه با لینک مستقیم + پخش آنلاین
Download New Music By Mohsen Chavoshi Called Havam Dobare Pase

 دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی به نام هوام دوباره پسه

دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام هوام دوباره پسه


متن آهنگ محسن چاوشی - هوام دوباره پسه

دو روز دنیا برام قفس تر از قفسه
بهم نفس برسون هوا دوباره پسه
هوامو داشته باش میگن تو مومنیو
دم مسیحاییت نفس تر از نفسه
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم
     BamiSeda.IR   
من که یادم رفته چی دردمه چی دوامه
برام مهمم نیست کی نیستش و کی باهامه
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
یه مرگ تازه میخوام به جای زندگیم
نذار که کشته این زهر گزنده بشم
میخوام تو این بازی یه بار برنده بشم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم
همیشه میلنگه یه جای زندگیم
الهی من بمیرم برای زندگیم

روش نماز حاجت روز پنجشنبه ، روش  نماز شب دانلود ، موزیک ، دانلود موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، موزیک جدید ، آهنگ جدید ، دانلود موزیک جدید ، دانلود مداحی ، دانلود نوحه ، نوحه ، دانلود نوحه جدید


 دانلود آهنگ های حامد همایون   ،    دانلود آهنگ جدید حامد همایون


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام لیلای من

  دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی به نام لیلای من با لینک مستقیم + پخش آنلاین Download New Music By Salar Aghili Called Leylaye Man   دان...